آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

لمس احساس...


  خدا همین جاست !
  در پس احساست ...
  انگشت  اشتیاقت را بالا ببر ،
  لمسش میکنی ...!
نظرات 4 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام خانمی خوبی؟
ببخشید کم میام اینجا .میدونی که به نت دسترسی ندارم . الانم زمان ندارم فقط اومدم به وب تو سر زدم .
ایشالا سر فرصت میام حسابی وبتو زیرو رو میکنم
بوووووووووس

سلاااااااااام خانوم گل
خوبی؟
ممنونم خوبم
خواهش میکنم همین قدم که میایو سر میزنی کلی لطف میکنی :)
منتظرتم تا بیای
فدای تو بوس بوس
موفق باشی

فرید پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

وای چه آرامش خاصی داشت همشهری این پست...بسی خوشمان آمد.. مخصوصا وقتی که با آهنگ وبلاگت قاطی میشه... به به :)
واقعا ممنون بابت این پست بسیار قشنگ :)
خدا همه جاست... :)

آره آرامشش قشنگ بود تعریف از خود نباشه میلاو کلا بچه باسلیقه ایه (توجه داشتین که حمل بر خودستایی نبود) :دی
خواهش میکنم این از درک زیبای خودتونه
کاملا درسته :)
ممنون از حضور گرمتون همشهری :دی
موفق باشین

مرضیه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://shab-e-barani.mihanblog.com

میلاو جان سلام
خوبی خانم؟

نیاز دارم به لمس دستان خدا و بوسیدن روی ماهش...

این روزها خیلی محتاج دعای خیرتان هستم...

سلام
ممنونم :)
دعا میکنم زیر این سقف بلند
روی دامان زمین
هرکجا خسته شدی یا که پر غصه شدی
دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خدا باشدو بس
منم همچنین خانومی التماس دعا
ممنونم از حضورت گلم
موفق باشی

پسر ته تغاری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ http://9966.ذمخلبش.زخئ

سلام ته تغاری آره واقعا خوب گفتی...منم واسه شما آرزوی خوب دارم
شمام ته تغاری هستین؟

سلام
آره
خخخخ آره موندم بگم خوش بختانه یا متاسفانه منم ته تغاری هستم
ممنونم منم واسه دوستان ته تغاری این آلاچیق زیباترین آرزوهارو دارم
ممنونم از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد