آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

ته تغاری :)

یه غمى هست که فقط بچه هاى آخر درکش میکنن

کم و کمتر شدن آدم هاى سر سفره

هــــــــــــــــی!

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

اگر روزگار هزار بار هم نبودنش را به من دیکته کند نمره من باز می شود صفر...نبودنش را یاد نمیگیرم!

آخ گفتی منم بچه آخرم خیلی سخته که عزیزانت یکی یکی از پیشت برن حالا به هر دلیل

اوهوم...خیلی سخته
امروز سر میز فقط دو تا بودیم :(

خب البته خدارو شکر که مامانم هست که به تنهایی دنیاییه واسه خودش:) از این بابت خدارو شاکرم
خونواده هم هر جا هستن سالم باشن
ممنونم از حضورتون
موفق باشید

فرید پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

آره دقیقا :|
منم بچه دوم و آخرو خونواده هستم ...
فلن که هنوز خاهرم نرفته ولی...
ولی دیگه سرنوشته دیگه... مهم اینکه همیشه بخندیم :)
مرسی همشهری :)))))))))
موفق باشی :)

خب پس شما هم در آینده حتما این غمو حس میکنید چه بخواین چه نخواین!
البته برای یه همشهری پر انرژی ممکنه استثنا داشته باشیم :)
موفق باشین

لیلی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

سلاملکم
همیشه در اردو
دوروز نبودما تو هم پاشدی رفتی ددر؟
راستی ...
میبینم ک بچه ی آخریو اینا
متاسفانه نمیدرکمت درمورد بچه آخر بودن
چونکه برعکس تو، فرزند ارشد خانوادمو اینا
تو هر جایگاهی ی سری سختیا و خوش گذرونیا هستش
ولی درکل باید یادمون باشه احتراماتو در همه وقت داشته باشیم
چ ب عنوان بزرگتر و یا کوچکتر...
(دو کلمه از مادر عروس)
بوس بوووووووووووووس

سلاا ا ا ا م خانوم جان (قلب)
سفراتون بی خطر (گل)
آره دیگه بی شما دوستان وبلاگ صفایی نداره...
نمیدونستم اومدین...ببخشید که نمیتونم به وبلاگتون سر بزنم الان جاتون خالی واسه استراحت یه چن روزی اومدیم خارج از شهر و منم فقط میتونم از طریق گوشیم یادگاری شما عزیزان رو جواب بدم
انشالا بیام جبران میکنم
خیلی خوشحال شدم دیدمتون:)
ممنونم از حضورتون گلم
موفق باشید

مریم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://marmaryjooni.persianblog.ir

سلامو ممنونم که تو تست ها شرکت کردی...
جواب ها رو گذاشتم خبرت میکنم!
میلاو یعنی چی راستی؟!!!

سلام خانومی
خواهش میکنم این حس کنجکاو و فضولم نذاشت آروم بشینم
ممنون میشم
میلاو اسم پارسی اصیل هست به معنی شاگرد استاد که یادگار دوران دانشجوییم هست
منم ممنونم از حضورت خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد