آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

یاد من باشد ...

  

   یاد من باشد که فردا دم صبح
   به نسیم از سر مهر سلامی بدهم
   و به انگشت نخی خواهم بست
   که فراموشش نگردد فردا
   گر چه دیر است ، ولی
   کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزیم ، شاید
   به سلامت ز سفر برگردد
   بذر امید بکارم در دل
   لحظه را ، دریابم

   با همه تلخی و ناکامی ها
   زندگی شیرین است!
   و به شکرانه دیدار نسیم هر صبح
   زندگی باید کرد
 

 پ.ن : دوست نداشتم امشبو با غصه بخوابم

نظرات 3 + ارسال نظر
kaveh دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.footofan.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری
[گل]

سلام
ممنونم
این از لطف نظر شماست
ممنونم از حضورتون
موفق باشید

دختر آسمان! دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

به شب و پنجره بسپار که بر می گردم...
عشق را زنده نگهدار که بر می گردم...
دو سه روزی هم-اگر چند-تحمل سخت است...
تکیه کن بر تن دیوار که بر می گردم...
زیبا بود...
این شعر هم تقدیم به شما...

سلام خانوم آسمونی (گل)
چه شعر زیبا و دلنشینی ممنونم
و ممنونم از حضور مهربونت خانومی
موفق باشی(کلی قلب )

فرید دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://cute-life.blogfa.com

زندگی جیره‌ی مختصریست… مثل یک فنجان چای…
و کنارش عشق است… مثل یک حبه قند…
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد… !

خیلی خیلی پست خوب و قشنگی بود :)
زندگی شیرین است :)
ایشالا همیشه شاد باشی همشهری :))) :چشمک

سلام همشهری:)))
ممنون چقدر دلنشین و زیبا بود این شعر خیلی
ممنونم لطف نظرتونه...بله که شیرینه مگه غیر از اینه :)
منم برای تک تک لحظاتتون شادی و آرامش رو آرزو دارم
موفق باشید همشهری :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد