آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

...

دستانم شاید ..

اما ..


دلم نمیــ رود به نوشتن..


این کلمات به هم دوخته شده کجا..

احساسات من کجا..؟!

این بار نخوانده مرا بفهم . . .


 

 امشب بد جوری هوای سعیده زده به سرم نمیدونم چرا شاید یه دلیلش موسیقی متن فیلم شکرانه است یا شایدم خوندن مطالب یه وبلاگ غمگین... هــــــــــــــی بعد این همه مدت هنوزم باورم نمیشه یعنی به خدا .. به جون خودم اگه همین الان زنگ بزنه شروع میکنم حرف زدن به خدا که غش نمیکنم قول میدم شاید از خوشحالی بمیرم دلم براش تنگ شده..

. سعیده ...امروز تنها رفتم بیرون.. تازه میخوام برم شیر انبه هم بخورم بدون ت....اه

آخه شفیق مگه بدون تو از گلوم  پایین میره


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://manism.blogsky.com/

نمیدونم عشق یک طرفه بدتره یا بودن با خاطرات یک عشق !!!!
امیدوارم روزی برسه که اونچه میخوای رو داشته باشی

عشق یکطرفه که اصلا خوب نیست ولی با خاطرات یک عشق بودن هم استثنا میخواد ...استثنایی مثل من ...هرچند خاطره دست خود آدم نیست که یادآوری بشه یا نه پس خوب یا بد بودنشم دست ما نیست
ممنونم خانومی من هم براتون بهترینهارو آرزو دارم و امیدوارم زیباترین خاطرات همراهتون باشه
ممنونم از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد