آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

درست میشه...

 

  کــاش گــاهی خدا

  از پشتـــــ ابــرها می آمـد

  گوشم را محگم میــگرفتـــــــ و داد میزد...

  آهـــــای ! بگیـــــــر بشین! اینقدر غر نزن! همینه که هستـــــــــ...

  بعد یه چشمک میزدو تو گوشم میگفت:

  همهـــ چی درست میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام عزیز دلم
ای کاش اینطوری می شد اگه میشد چه آرامشی وجودمونو فرا می گرفت.
هر چند من با خوندن این متن هم آروم شدم .مرسی گلم

سلام گلی
اره واقعا ...هــــــــــــــــــی!
فدای تو بشم منم از خوندن این یادگاری تو آرووم شدم (قلب)
ممنونم گلم
موفق باشی

دل بریده... شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ


خیلی دلم همچین اتفاقی میخواد .. خیلی ....

اوهوم... میفهمم
ممنون از حضورتون
موفق باشید

احسان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.bargepaeizi67.blogfa.com

ای کاش

این پستت خیلی زیبا بود

هــــــــــی واقعا هم ایکاش
ممنونم نظر لطف شماست:)
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد