آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

کاهِ کوه ...

  

   زندگی تکه کاهی است که کوهش کردیم

   زندگی کوه بزرگی است که کاهش کردیم

   زندگی نیست به جز نم نم باران بهار

   زندگی نیست به جز دیدن یار

   زندگی نیست به جز عشق٬ به جز حرف محبت به کسی

   ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی

   زندگی تجربه تلخ فراوان دارد

   دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک عمر بیابان دارد


 

 


وقتی داشتم این مطلبو میذاشتم یاد یکی از استادا افتادم استاد قربانزاده میگفت این میلاو سینوسی عمل میکنه خب راستم میگفت یه روز سر کلاسش شر شیطون و بلا ،  یه  روز سکوت ...  الانم میبینم هنوز هونطور هستم یه جا گله میکنم یه جا میگم  زندگی خیلی خوبه ، ولی دست خودم نیست که هنوز نمودار احوالاتم سینوسیه


   بالا .....


                                

  

   پایین..... 


از قدیم میگن بالا رفتیم ماست بود ، پایین اومدیم دوغ بود...خب من چکار کنم این زندگی دروغ بود ...خب این همه فراز و فرود روی  منم تاثیر میذاره دیگه...

بعضی وقتا که میام خودمو دلداری منطقی بدم میگم اگه این فراز و فرودا نبود که زندگیم با زندگی مرده ها فرقی نداشت بعد آروم میشم ... کلا بچه حرف گوش کن و زود باوری هستم ...اوپس!!!!یعنی با این جمله آخری خودمم تعجب کرد!

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

نه عزیزم تقصیر تو نیس . زندگی نمودارش سینوسیه خب به ما چه ؟؟؟

والا ! با اون دنیا بودنش! :))
ممنونم گلم
موفق باشی

فرید یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ http://cute-life.blogfa.com

سلام
چه لحظه آرامش بخشیه اون لحظه ... بی شک نیاز اصلیه تمام آدما همینه... خیلی خوب بود همشهری :)
ایشالا با یقین به اینکه گوشمونو در هر لحظه خدا گرفته و این حرفو زده زندگیرو ببریم جلو :)
نمیدونم چرا نظرم واسه پست قبلی تایید نمیشد !

آره کاملا درسته
ممنونم نظر لطفتونه :))
تا حالا واژه همشهریو اینجاها بکار نبرده بودم و بهش فکر نکرده بودم آخه خیلی بچه های مشهد کمن یا حداقل من کم میبینم... یه حس جالبی داشت این واژه همشهری

چه آرزوی خوبی فقط میشه گفت آمــــــــــــیــــــــــــــــن

به جون خودم من همه نظراتو تایید میکنم مگه خود نویسنده نخواد!!!
فکر کنم مشکل از بلاگ اسکایه آخه چند وقتیه بد داره اذیت میکنه..با این حال عذر خواهم

ممنون از حضورتون همشهری:)
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد