آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

میلاد نور...

                         والای من

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟؟؟

                اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام عیدت مبارررررک میلاو جوووووووووووون

میلاو فقط یک روز دیگه مونده

سلام گلی مَنگُلی
عید تو هم مبارک خانومی
الهی فدات شم نگران نباش
خیالت راحت به فکر ادای نظرت باش:-))
موفق باشی دوست جون

دل بریده... دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

جه آزمون سختی است بودن ...
و چه دشوار است بودن و در انتظار بودن ......
و طاقت فرسا تر آن است که باشی و بمانی و بروی ولی هنوز چشم انتظار بوده باشی .......
یا حجت قائم ... بیا و به این همه دلتنگی و غصه پایان بده..
-------------------------------------------------------------------
تبریک این میلاد سعید رو از طرف حقیر پذیرا باشید ...
باشد که بهترین روزها در مسیر پر مهر زندگیتان جریان داشته باشند ...

سلام
ممنونم عید شما هم مبارک
من هم بهترین روزها رو براتون آرزو مندم
موفق باشید

Darya دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

نیمه شعبان ولادت آقا امام زمان (عج) بر شما مبارک
مثل همیشه پستها عالی و پر محتوا و زیبان
با آرزوی بهترینها

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

"دریا....."

سلام عزیز دلم
وای خدای من چقدر قشنگن این گلا مرسی(قلب)
عید تو هم مبارک (یه دسته گل)
لطف داری دریا جان
ممنونم از حضورت مهربون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد