آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز جوان...

 

عمر از کف رایگانی میرود

کودکی رفتو جوانی میرود

این فروغ نازنین بامداد

در شبانی جاودانی میرود

این سحرگاه بلورین بهار

روی در شامی خزانی میرود

چون زلال چشمه سار کوهها

از بر چشمت نهانی میرود

ما درون  هودج  شامیم و صبح

کاروان زندگانی میرود

 

                                    شفیعی کدکنی

 

سلام دوستای گلم

روز  " جوان "  رو به همه شما دوستای خوبم تبریک میگم

امیدوارم زیباترین روزهای عمرتون باشه


 

 

 پ ن:برای هممون آرزو دارم که این کاروان به سلامتی و کوله باری از محبت و شادکامی ومعنویت به مقصد خودش برسه

 

آمـــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــن

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
امیرعلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سلام
ممنونم
با کمال میل
شما لینک شدید
موفق باشید

لیلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
ممنون دوس جون مهربونم
منم روز جوون رو ب همه ی جوون موونا تبریک میگم و برای تمامشون من جمله شوما دوست عزیز آرزوی سعادت و خوشبختی رو دارم
موفق باشی عزیز دل

سلام لیلی جان
خواهش میکنم
همچنین دوست خوبم (یه دسته گل)منم بهترینهارو برات آرزو دارم
مرسی
شاد و موفق باشی خانومی

افسانه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

منم بهتون تبریک عرض می کنم

سلام افسانه عزیز
ممنونم خانومی
روزهای خوبی رو براتون آرزو دارم
ممنونم از حضورتون
موفق باشید دوست من

دل بریده... چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

تبریک ....
واقعا جا خوردم وقتی اینم پست رو دیدم ...
ما ..... جوونی ...... تبریک روز جوون ......
هی هر چی سعی میکردم با این کلمات تو ذهنم این پاذل بهم ریخته ی این روزامون که شده برنامه ی همه ی ما .. جمع و جورش کنم .. دیدم نشد ...
آخرشم گفتم ..بی خیال بابا .. جوونیم دیگه ..

سلام
ای بابا خواهش میکنم چرا جا بخورید
روزهای خوبی رو براتون آرزو دارم
موفق باشید

صدف چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاااااااااااام...
چه عجب به غیر از همراه اول یکی دیگه هم روز جوان رو بهم تبریک گفت

روز تو هم مبارررررک

همیشه خوب و خوش و سلامت باشی

(خنده و خنده و خنده)
ممنونم
مرسی در کنار شما دوستای گلم
موفق باشی دوست جونم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ق.ظ

یک اتفاق خوب . . .

لزفا جواب نظرمو تو وبلاگم بدید

الان من :|
مدیریت بلاگ اسکای :|
معلم اول دبستانتون :|
سازمان حمایت از کودکان بی سرپرست :|

خب دوست من یه اسمی ،آدرسی...
من مانیتورو رو حرارتم گرفتم هیچ اسمی ظاهر نشد !

الان من چی بگم...
موفق باشید

Darya جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلااااااااام عزیزم
من هم روز جوان رو به شما تبریک میگم گلم
تشکر
مرسی از حضور مهربونت که همیشه باعث شادیه منه
موفق باشی خانمی

سلااااااااام خانومی
ممنونم گلم
خواهش میکنم لطف داری مهربون (قلب و گل)
موفق باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد