آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

اتفاق خوب...

 

     دست به سر می کنم ثانیه ها را


    دلم یک اتفاق ناخوانده می خواهد

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام میلاو جون
امیدوارم ب زودی ی اتفاق ناخوانده و خوشایند برات پیش بیاد و حالشو ببری و در پوست خودت نگنجی از شادی ..
حالا چ مادی و چ معنوی

الهی فدای تو بشم دوست گلم
ممنونم
منم امیدوارم...افتادم تو یه حالت سکون(هم مادی هم معنوی) که اصلا از این وضع راضی نیستم
بازم ممنونم
موفق باشی

صدف چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

منم دلم ۳-۴ تا اتفاق خوب و خوشایندو ناخوانده میخاد...
میبینی چه دل قانعی دارم ؟؟ به یه اتفاق راضی نیست

((:
سلام
اره خب اینجوری دیگه خاطر جمعه ((:
موفق باشی

امیرعلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

دوست خوب من ممنون از اینکه به وب من سرزدید و بسیار ممنون که منو قابل دونستید و وب منو لینک کردید
من هم شما روبا افتخار با نام آلاچیق من لینک کردم
ودر طی روزهای آینده هم همیشه به وب قشنگ شما سر میزنم و از مطالب جالبتون بهره میبرم
شما هم گهگاهی به ما سربزنید
موفق باشید

خواهش میکنم
اتفاقا مفید بود برام
لظف کردید
خوشحال میشم بهم سر بزنید و با کمال میل مطالبتون رو دنبال میکنم
موفق باشید

MAN پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://1390to.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود
سفرتم بیخطر

سلام
ممنون لطف دارید شما
ممنونم از حضورتون خانومی
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد