آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

آرامش...


   

    چون رودخانه روان

    شبها سکوت کن!

    از تاریکی نترس!

    اگر ستاره ها در آسمانند

     بازتاب نورشان باش

    به یاد آور که ابرها مثل رودخانه

    آب هستند ٬

    پس تصویرشان را در عمق آرامش خویش به شادی منعکس کن 

                                                                                  

                                                                                     « مانوئل باندیرا »

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
ایکاش میدونستم این لبخند از طرف کدوم دوسته
با این حال ممنونم (لبخند)
موفق باشید

جوجوزشت جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام دوست جونم نبینم دلتنگی عزیزکم .مراقب خودت باش

جان؟!
جوجو زشت؟!
دوست جون من؟!
چه جالب ؟!
هه؟!

راستش من واقعا عذر خواهم که شمارو به جا نمیارم...
با این حال ممنون از حضورتون(لبخند)
موفق باشید

لیلی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام میلاو بانو
این متن و تصویری ک گذاشتی واقعا زیبا هستن
من عاشق مناظر آبشارم
بوس

سلام خانومی
ممنونم .اینا همه از درک زیبای خودته خانومی..
ممنونم (لبخند)
موفق باشین

صدف شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام دوست خوبی؟؟
میلاو من از دست این بلاگ اسکای عصبانی هستم ....
یه سر برو تو پروفایلت ببین چه سنی واسمون زده؟؟؟؟
نشسته طبق تاریخ تولد خودش حساب کرده
خب نمیگه ما تازه وارد سال 92 شدیم ماها که نیمه دوم به دنیا اومدیم خیلی مونده تا این سن برسیم ؟؟؟
این بلاگ اسکای نمیگه ما خانوما رو سنمون حساسیم ؟؟؟؟
من هنوز 23 سالمه برام نوشته 24

سلام گلم
چرا اینقدر عصبانی شدی...خودتو ناراحت نکن من شدم 25 ساله [خنده]
ای بابا حالا من اینو چکار کنم : گزارش 6 تا نظر تایید نشده دارم در حالی همه نظرات تایید شده و اصلا نظر جدیدی ندارم
چی بگم والا فعلا باید بسازیم باهاش.ولی در کل آره داغون شده من که خیلی ازش راضی نیستم
به امید درست شدن وضع اینترنتمون و ابزار آلات داغونش بلند صلوات
موفق باشی

لیلی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

میگم بین خودمون باشه منم ازین سیستم سن و اینا شاکیم
چی فک کردن با خودشون آخه
هی بابا

:-)))
الهی چی بگم والا
راستش واسه من که فرقی نمیکنه میدونی چرا؟ آخه میگم کدوم سیستمشون درسته که این یکی درست باشه
(میلاو در حال دلداری دادن به خود)
موفق باشی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد