آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام

  راستش این چند روزه اتفاق خاصی نبود وفقط دلتنگ مامان بودم.دیروزم حسابی هوای خورشت کرفس مامان زده بود به سرم امروز صبحم آبجی دعوتم کرد خونش رفتم هه واسم نهار خورشت کرفس درست کرده بود آخه میدونه یکی از غذاهای مورد علاقمه.

راستی آسمان هم نمره های استراتژیکو اعلام کرد نیوفتادم ولی نمرمم چنگی به دل نمیزنه دوست داشتم از این درس بهترین نمره رو بگیرم ولی خب نشد راستی صدف جان نتیجه MIS هم اومد شدم 19/5 نمیدونم نیم نمره کجا کم شده ولی خیلی برام مهم نیست .انشالا تو 20 شده باشی 

امشبم با مامان حرف زدم سعی کردم گریه نکنم که غصه نخوره ولی بعدش یه سر درد و چشم دردی بهم گفت بگیر که اومدم البته خیلی موقتی بود...ولی چقدر دلم براش تنگ شده طفلی میگه اونجا بیشتر زیارتگاه هارو بستن نمیذارن افراد وارد شن به خصوص خانوما .واسه ایرانی ها هم که اصلا احترام قائل نیستن .میگه وهابیون اونجا حسابی زدن و وایسادن ...اتفاقا منم چند وقت پیش که در مورد این موضوع میخوندم نوشته بود که به بهانه گسترش مسجد نبی دارن اماکن مقدس رو از بین میبرن خدایا خودت کمک کن.

این بلاگ  اسکای هم با این تغییراتش .....من نمیدونم چطوری این نوشته هارو ببرم تو ادامه مطلب

این بود این مدت کوتاه از روزهای من


آهان الان ادامه مطلب رو پیداش کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام خانومی خوبی؟
وای خوش بحالت ... نه میلاو جان من خیلی کمتر از این حرفا میشه نمره mis ام. حالا اگه نمره هاش بیاد میام بهت میگم ...
این بار با مامانت صحبت کردی بگو مارو هم دعا کنه.

سلام خانومی
امیدوارم نمرت خیلی خوب شه.البته این نمرات خیلی به استاد مربوط میشه شانس من (اینجا فهمیدم توی هر موضوعی استثنا هم داریم)استاد خوبی داشتم.
چشم حتما میگم
توی تمام مراحل زندگیت ...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد