آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام


قبل نوشتن لحظه های امروزم بگم که گل مورد علاقه میلاو امسال هم  گل داد.این  گل از پنجم دبستانم! حدودا از یازده سالگیم! با منه خیلی خیلی دوسش  دارم

  


خب بریم سراغ امروز......

خب امروزم که امتحان بهره وری تموم شد به خوبی و خوشی البته با کمک آبجی.

از وقتی اومدم خونه یکم به کارام رسیدم بچه های خاله و زندایی اومدن واسه آش فردا با هم سبزیاو حبوباتارو پاک کردن(آخه مامان با خاله رفتن) . حدودا 7:30 نهار خووردم این از اولین نتایج نبودن مامانه(گریم از سر دلتنگیه ها! نه خوراک! طفلی مامان  کلی غذا برام درست کرده، هم فریز کرده هم یخچالو پر کرده) آخه دختر با هنرش هنو خیلی با هنر نشده

خلاصه نهارمو که خوردم رفتم بیرون واسشون کرانچیو پفکو نوشیدنیو ...گرفتم دور همی بخوریم .الانم اینقده خستم که دیگه حس خوندن امتحان MIS فردا رو ندارم .این یکی امتحانمم بگذره خیلی راحت میشم میمونه متون و حقوق اساسی که 20 و 21 اردیبهشته .

فعلا که این بوده امروز من!

تا متن بعدی fln


این متن ساعت 21:53 منتشر شد ولی صدف عزیز که جدیدا باهاشون آشنا شدم (که خیلی هم از نظر خصوصیات به هم شباهت داریم که برام خیلی جالب شده) طی یادگاریی که برام گذاشته این کم حواسی منو یاد آور شدن که امتحان متون و حقوقم خرداد ماهه نه اردیبهشت  ممنونم صدف جان...  یعنی آخه میخوام بدونم تا این حد اوضام خرابه یعنی الان دیگه من هیچی ندارم بگم 

الان ساعت 22:47 


fln


نظرات 4 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام میلاو جونم عزیزم کامنتمو بیزحمت بدون رمز توش تایید کن شرمنده رمزو جدا برات تو نظر خصوصی نذاشتمو افتادی تو زحمت.
خب بریم سراغ امتحانات کاملا درکت میکنم چون دقیقا خودم این درسارو پاس کردم MIS که هم تو کارشناسی گذروندم هم امسال تو ارشد.هفته پیش امتحانشو دادم خیللللللی سخت بود....
فردا هم که آش میخوری یادی از من بکن من خیلی آش دوست دارم.

راستی اگه اجازه بدی لینکت کنم.

سلام
خدارو شکر پس تنها نیستم .با اینکه بچه های ترم پیش از امتحانای این استاد خیلی راضی بودن ولی خودم که به این یکی امتحانم دیگه امید ندارم.نمیدونم هرچی خدا بخواد
جدی!!!!!!!!!!تو هم آش دوست داری!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!! یعنی دیگه واقعا دمموم گرم منم خیــــلی دوست دارم . نمیشه فامیل آش درست کنه و واسه من نیاره تا این حد!.هه همسایمونم فهمیده آش دوست دارم اونم هروقت آش محلی درست میکنه واسه منم میاره تا این حد بچه ضایعیم من

با کمال میل خوشحال میشم تو وبت باشم
شما هم الان جزء لینکهای من هستید
موفق باشی

صدف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

آهان راستی دوتا چیز یادم رفت بگم....

اولیش درمورد گلت... چقدر خوشگله ...ایشالا همیشه سالیان سال انقد شاداب باقی بمونه.
دومیش هم فک کنم تاریخ امتحان حقوق رو اشتباه نوشتی و منظورت خرداد ماهه ....

اولیش ممنونم از لطفت خانومی..منم امیدوارم خودت همیشه سالیان سال همیـــــــــــــــنطــــــــــــور شاداب باقی بمونی.

دومیشم که هـــــــــــــــــــــــــی داد بیداد میبینی! همیشه این کم حواسی من خودشو یه جوری نقل مجلس میکنه میگه منو یادت نشه میدونی تقصیر خودمم نیست ها!من خیلی بچه باهوشی بودم ولی الان دیگه پا به سن گذاشتم این مسائل طبیعیه

ممنون از یاد آوریت ولی دیگه درستش نمیکنم بذار یادگاری بمونه
موفق باشی

لیلی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

سلاملکم
من نمیدونستم این گله میلاو بید
خعلی خوشگله مثه خودت
آش اونم از نوع دسته جمعی؟
هی داد من بیداد
نوش جونتون باشه
امیدوارم تو امتحاناتت هم موفق باشی

سلام لیلی جان
ممنونم خانومی شما لطف داری البته اسم این گل تا جایی که من میدونم از تیره زنبق هست
فکر نکنم با این همه دلی که اسیر این آش شده یه لقمشم از گلوم پایین بره...
ممنونم شما هم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشی گلم

صدف دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام علیکم ...
امتحان MIS چطور بود؟؟؟
واقعا درس پیچیده ایه اگه استاد بخاد اذیت کنه راحت میتونه...
ایشالا که تو خوب دادی .... بعدا نمرمو میام بهت میگم ببینیم تو نمره MIS هم باهم اشتراک داریم یا نه.
راستی الان خواهرم آهنگ وبت رو شنید گفت صدف آهنگتو برام بلوتوث کن چقد قشنگه گفتم این آهنگ وب همزادمه
واقعا آرامش بخشه... منم سیدی سکرت گاردن رو دارم که یکیش این آهنگه...

سلام خانوم جان
خوبی؟آره میدونی پیچدگیش به خاطر نزدیک بودن مباحث به همه
راستش فکر میکنم نمره کامل رو بیارم.اخه استاد خوبی داشتیم واقعا.آره حتما نمرمو میذارم.
آره منم این آهنگ رو دوست دارم میدونی آرامششو دوست دارم.بخصوص که با ویولونه
به خواهر خوش سلیقتون هم سلام برسونید

به خاطر حضور گرمت ممنون خانومی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد