آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام


مامانم رفت سفر مکه....

 خیلی غصم شده.حس میکنم تو دنیا غریب شدم صبح که داشتم میرفتم واسه امتحان باهاش خداحافظی کردمو کلی تو بغل هم گریه کردیم .از امتحان که اومدم هنو نرفته بودن فرودگاه.خیلی خیلی دلم میخواست منم برم ولی به خاطر امتحان فردا خیلی وقتم کمه واسه همین همینجا دوباره ازش خداحافظی کردم.امروووووزززز خییییییییییییییییللللللللییییییییییییییییییی دلم گرفته

انشالا به سلامت بره و بیاد.خدایا چقدر حضورش پیشم دلگرمی میاره.

امروز رفتیم کارتای دعوتنامه به جشن فارغ التحصیلی رو هم گرفتیم یه غصه هم اونجا بود یه شعر غمگینم داشت که نزدیک بود جلو بچه ها اشکم در بیاد فعلا پیشم نیست وقتی دستم اومد شعرشو تو همین پست میذارم


اینم عکس روی کارت


fln

الان ساعت 19:22 عجب بارونی گرفته!!!!!!!آسمونم مثل من دلش گرفته


خب این شعر بود


تا نگاه میکنی:


وقت رفتن است باز هم ،همان حکایت همیشگی!


پیش از آنکه باخبر شوی لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود


آه که چقدر زود دیر می شود....


و چه زیباست آن روز خداحافظی


هرگز فراموش نخواهد شد.


گرچه این خود آغازی دگر است

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام
از وب دریا اومدم اینجا انقد ازت تعریف کرده گفتم واجبه برم و میلاو رو ببینم.از اومدنم هم خیلی راضیم اول بخاطر اینکه همسنیم. دوم بخاطر اینکه وب قشنگی داری. سوم بخاطر اینکه نوشته هاتو که خوندم خیلی جاها احساس کردم خودم نوشتم نوع احساساتت مث منه. اگه پستای بهار پارسال منو هم بخونی که روزای آخر و فارغ التحصیلیم بود خودت متوجه این شباهت روحیه میشی.

به سلامتی .. غصه نخور اینکه مامانت رفته مکه که بی نظیره هرکسی آرزوی همچین سفری رو داره دلتنگی هم داره ولی سعی کن امتحاناتو بخونی و کمتر فکرشو بکنی.

سلام صدف جان
خیلی خیلی خوش اومدی.خوشحال شدم
دریا جان خیلی بهم لطف داره .آره چه جالب منم الان به وبلاگتون سر زدم تا اونجاهایی که میشد خوند ،خوندم (البته به خاطر اینکه بیشریاش رمز دار بود نشد بخونمشون)برای منم خیلی جالب بود آره خیلی روحیه یکسانی داریم .
از اینکه با شما و وب زیبات آشنا شدم خیلی خوشحالم عزیزم

ممنونم .ولی چکار میشه کرد غصم شده اصلا انگار حوصله هیچیو دیگه ندارم ،الان جای خالیش واقعا احساس میشه نمیتونم کنار بیام
ممنونم از دلداریت خانومی
بازم از حضورت ممنون خانومی
موفق باشی

mahdi شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://ttmeti.blogsky.com

salam dooste man
azin ke be webloge man sar zadi va mano ghabel doonesti va vasam nazar gozashti kheyli mamnoonam
vaghti varede webloget shodam hese khoobi behem das dad albate hamrah ba kami gham ama mitooni be khodet eftekhar koni bekhatere weblogi ke doros kardi
hamishe shad va movafagh bashi

سلام
خواهش میکنم.
ممنونم شما خیلی لطف دارید.
این مقدار غمی که تو این وبلاگ هست هم چاشنی هر زندگیه که زندگی من هم مستثنی از بقیه نیست فقط شکل و محتواشون فرق میکنه
ممنونم از تعریفتون و ممنونم از حضورتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد