آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

صبر...


گفت تا کی صبر باید کرد ؟ گفتم چاره چیست؟


دیدم این پاسخ از آن پرسش سوالی تر شده

  

ماهی کم طاقتــــــــــــــم! یک روز دیگر صبر کن


تُنگ آب از روزهای قبل خالـــــــی تر شده




نظرات 4 + ارسال نظر
Darya جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلاااااااااام میلاوم
عزیزکم
ممنون از حضور شیرینت
این روها خیلی مشغله دارم
وسط امتحانامم هستم
اگه دیر به دیر میام دلیلش اینه
گلم تصمیم داشتم یه پست خوب بذارم پاک یادم رفت
امروز این شما بودی که یادم انداختی و راستش خیلی ناراحت شدم

فردا هم امتحان دارم
مرسی دوست گل من

سلام خانومیــــــــــــــــــــ
ناراحت چرا؟!
آره بابا جون درک میکنم.متاسفانه این یه ماه !هممونو درگیر کرده
من الان خودم فردا امتحان دارم.میبینی همچین بچه درس خونی هستم من
با حضورت خوشحالم کردی
موفق باشی دوست جون

حسام جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

خیلی با مفهوم بود
وبلاگ زیبا و آرامبخشی داری
مستدام باشی دوست من

سلام
ممنونم .نظر لطف شماست.
ممنون از حضورتون
موفق باشید

لیلی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام میلاو بانو
چ متنی چ عکسی
هر چی میکشیم از عدم صبرو تحمل تو ی سری از موقعیتهای زندگیمونه
هی داد من

سلام لیلی جان
ممنونم خانومی
نظر لطفته.آره واقعا .منم یکی به شخصه آستانه صبرم خیلی کمه
ممنون از حضورت
موفق باشی

صدف دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

راستی چرا اون کامنت رو تایید نکردی... چون گفتی میخام تایید کنم تعجب کردم تا حالا تاییدش نکردی...
خب من برم بازم دنبال خصوصیات مشترک بگردم

چرا تاییدش کردم ولی شما اون رو توی روز سختیها نوشت به یادگار گذاشته بودین منم همونجا تایید کردم
خوبه بذار منم میام اونجا کمکت میکنم
ممنون از حضورت
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد