آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام


امروز و دیروزم کلا به درس خوندن گذشت الانم که حسابیـــــــــــــــــــــ خسته ام ها 

سرم درد میکنه شدید چشامم که به خاطر نزدن عینک داره از حدقه میزنه بیرون.آخه کی عینک نازنین منو  نابود کرده خوشم میاد صداشم در نیومده.

البته شاید بد گذاشتم تو کیفم دستش کج شده!

حالا به هر حال این همه درس خوندم هنو تموم نشده یه فصل از MIS مونده 4 صفحه هم از بهره وری.هنوز روابط صنعتی هم مونده که البته خیلی نگرانش نیستم 12 صفحه بیشتر نیست.

بدی این اوضاع پشت سر هم بودن امتحان این 3تا درسه

شاید الان بخوابم فردا زودتر پاشم جمع بندی این درسارو داشته باشم.موندم خوشحال باشم که این همه استرس واسه درسو کلاس تموم میشه یا ناراحت که این دوران به قول زهرا خوشکل داره تموم میشه

این بود این دو روز من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد