آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

بــــــــــــــی خیـــــــــــــــــــال!

لبخند میزنم ...

بــــــــــــــــــــــــــــــی دلیـــل 

عشق می ورزم ....

بـــــــــــــــــــــــــی تنــــــــــــــــــــــــــــــاسب

زندگی می کنم ...

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال

مدتی است...

                                                                                              عباس کیارستمی

    

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ

سلاملکم میلاو بانوی عزیز
آخ چ حالی میده این بیخیالی

سلام لیلی جان
آره واقعا تـــــــــــــــــــــوپ
ممنون از حضورت خانومی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد