آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

ابزار و لوازم یک زندگی...

        

نظرات 2 + ارسال نظر
دل بریده ... دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

هه هه پس جای $$$$$ کجاست ...؟

اونکه جاش تو حساب بانکی بعضیاس
به ما هم گفتن نگین ریا میشه

مرضیه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام میلاو جون
خوب اینم عکسه تو وبلاگت گذاشتی کفشدوزک نمی گی یکی اینجا خاطرش سر امتحانه استراتژیک زنده میشه .
اومدم که بگم منم هستم

علیک سلام مرضیه دوست جون
هه از تو یادم شده بود و الا چندتا هم کفشدوزک متحرک میذاشتم ،چه اشکالی داره ! باعث میشه به ترست غلبه کنی
خوشحالم هستی
خیلی
موفق باشی دوست جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد