آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

راز رفتاری میلاو

وای خدای من  همین الان یه مطلب خوندم در مورد رازهای رفتاری خودم

 خعیلی با رفتارم همخونی داشت  یه آن فکر کردم یکی این سالها منو زیر

 نظر داشته بعد نتیجه گیریشو برام گذاشته (یعنی دمشون گرم )

 رازهای رفتاری متولدین آذر

متولد آذر ماه عاشق پیاده روی و پیک نیک است ؛ متولدین آذر ماه برای ارضای خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری ‌های مداوم هستند.

به آنها آزادی کامل دهید و هرگز مانع پیشرفت و موفقیت‌شان نشوید.

آنها از پیاده‌روی ‌های طولانی در کنار ساحل و مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی لذت میبرند ؛ آنها از سفرهای کوتاه و پیک‌نیکی لذت میبرند و مایلند تعطیلات آخر هفته‌شان را خارج از شهر سپری کنند.

آنها از افراد سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور خوششان می‌آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مُرده به خود بگیرید، در واقع به دست خود آنها را فراری داده‌اید.

آنها از سربه سر گذاشتن با دیگران لذت میبرند و اهل لطیفه‌گویی و مزاح هستند، پس شما هم این ویژگی‌ها را در خود تقویت نمایید .

هرگز اشتباهات و خطاهایشان را به خودشان گوشزد نکنید وگرنه به شدت آزرده خاطر و دلخور میشوند.

آنها از فضاهای کوچک، محدود و سربسته بدشان می‌آید ؛ هرگز آنها را با عجله و شتاب زده وادار به انجام کاری نکنید، آنها برای انجام هر کاری به زمان نیاز دارند و بایستی با آرامش خاطر کامل هر کاری را صورت دهند.

اینم لیوانمه :

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
SoRaYa یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://sorrowme.blogsky.com/

من متولد30 آبانم
یه کم بهم نزدیکه!!


]چه جالب پس این نشون میده بسیار نازنین هستید
ممنون از حضورتون
موفق باشید

احسان پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ق.ظ http://bargepaeizi67.blogfa.com

سلام ممنون که سرزدی

وبت هم خیلی خوشگله

راستی منم آذریم

ببخشید اگه بی ادبی می کنم،میلاو اسم خودته؟
معنیش چی میشه؟

خوشحال میشم دوباره بهم سر بزنی

سلام
خواهش میکنم
شما خیلی لطف دارید.خودتون قشنگ میبینید.
چه جالب.میدونید اصولا! مردم دو دسته هستن ، یا آذریین یا آذریا رو دوست دارن :دیـــــــ
نه خواهش میکنم خب میلاو اسم مستعارم هست چند سالی بیشتر نیست که باهامه.یه اسم کاملا فارسی هست معنیش هم شاگرد استاد

حتما، خوشحال میشم
ممنون از حضورتون
موفق باشید

احسان پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://bargepaeizi67.blogfa.com

سلام
امرتون اجرا شد
دوست عزیز من هم آذرییم هم آذریا رو دوست دارم
بازم به من سر بزن من خیلی تنهام

سلام
ممنونم آره الان اومدم تغییرات رو دیدم
:دیــــــــــ
اوه !حتما خوشحال میشم : )
همیشه شاد
و
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد