آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز اسطوره های زندگیمون...

  پیشانی حاجی شهر پینه بسته ، دستان پدرم نیز همینطور !


  بزرگتر که شدم فهمیدم پدرم با دستانش نماز میخواند !


  همیشه پشت و پناهم باشی 


  دوسِـــــــت دارم


           

               

       درود بر همه پدرها . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
دل بریده ... شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

هزار درود ...
خیلی خیلی متن زیبایی نوشتین ...
احسنت به سلیقه ی زیبای شما .....
منم این عید بزرگ رو به همه ی پدرهای گل این سرزمین تبریک میگم ...

سلام
ممنونم
شما خیلی لطف دارید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد