آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز سختیها نوشت ...

امروز خیلی خسته شدم.از صبح  دنبال یه دفتر کار مناسب بودیم پیدا نکردیم .قیمتا همه نجومی شده خدایا خودت کمکمون کن،

 اینجا چه خبره!!! واقعا این بود آرمانای ما! (این از سر تأسفمه )

از وقتی هم اومدم خونه(حدودا 8) یکسره پای سیستمم تا شاید بتونم یه تحقیق درست درمون آماده کنم واسه MIS .الانم مثلا دارم استراحت میکنم

   fln


نظرات 4 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

ممنونم دوست خوب من

خواهش میکنم
موفق باشید

اوستاد پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

براتون آرزوی موفقیت میکنم

اوه خدای من!
ممنونم.همچنین ، منم براتون بهتربنهارو آرزو دارم
ممنون از حضورتون
موفق باشید

صدف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://sadaf-268.blogsky.com/

سلام خانمی خوبی؟
ممنون که به وب منم سرزدی.
راستش مطالبی که رمزدار نوشتم مطالب خاصی نیست ولی به دلایلی مجبور بودم رمزدار بنویسم.
اگه دوست داشتی بازم به هم سر بزن.
راستی یه شباهت دیگه بین من و تو جفتمون مدیریت میخونیم

سلام خانومی
خواهش میکنم.اتفاقا خیلی برام جالب شده
با کمال میل ،حتما میام.
یعنی دمـــــــــــــــــ بچـــــــه هـــــــــــــای مدیـــــــــــریــــــــــــــت گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

موفق باشی

صدف دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

ااااااااااااااااا پیداش کردم کامنتمو پیدااااااااا کردم...
کم حواسی منو میبینی؟؟؟ تو اینم شباهت داریم
راستی میلاو متولد ۶۸ هستی؟؟

بهت تبریک میگم
خب خدارو شکر دیگه شباهت اصلی رو داریم
ای وایــــــــــــ عزیزم سال تولد خانومارو که نمیپرسنهه!
میبینی آدمو تو چه موقعیتایی قرار میدی
نه من متولد شب یلدا شصتو هفتم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد