آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

شب آرزوهایمان...


               

مشکلاتتان به سبکی هوا          

  عشق خداییتان به عمق اقیانوس         

  دوستی پیامبرو خاندانش به محکمی الماس          

            موفـقـیــت ها و رضایـتـتـان بـه درخـشـانی طـلـا                   

  

        


         اینها آرزوی من برای شما در این شبهای رحمت و برکت

                                                                    التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
دل بریده... شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

تندرستی ، راستی و خوشی را برای تک تک ثانیه های عمرتان آرزومندم ....

یا حق

سلام
ممنونم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد