آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت

سلام

این چند روزه خیلی معمولی گذشت مهمترین و خنده دارترین خبر این بود که من تو ارشد مجاز به انتخاب رشته شدم.

بچه ها هم مجاز شدن که جای خوشحالی داشت ولی اون رتبه ای که مد نظرشون بود رو کسب نکردن که از این بابت غصه خوردم براشون.من که خدایی خیلی بهشون امیدوار بودم.واقعا خوب خوندن و زحمت کشیدن .امیدوارم آزمون بعدی رو گل کاری کنن.

خبری که اصلا انتظارش رو هم نداشتم و حسابی اشکمو در آورد تاریخ رفتن به مکه مامانه که تا دو روز بعد از جشن فارغ التحصیلی من ادامه داره، نتیجه گیریش میشه اینکه عزیز تو جشن من نیست

خیلی خودمو تو لباس فارغ التحصیلی کنار مامان و بابا تصور کرده بودم . که خب حیــفــــ

ولی از طرفی هم خوشحالم میخواد بره خونه خدا


خب دیگه من رفتنم.خیلی خسته هستم امروز خیلی پیاده روی داشتم.انرژیم تحلیل رفت

شب خوش


نظرات 2 + ارسال نظر
دل بریده ... سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ


به به .. به سلامتی ... ایشالله ...
امیدورام به سلامتی برن و برگردن ......
خوب دیگه .. چه سعادتی بالاتر از زیارت خونه ی خدا ...
پیشاپیش هم به حضور خودشون و هم به شما زیارت قبول میگم ...
مارو هم از دعای خیرشون بی نصیب نزارن ...
-----
واسه جواب ارشد هم .. خوب بالاخره سعی هر کسی بی جواب نخواهد موند ... کاشکی ما آدما همیشه یه کوچولو از بعد از این موانعی که سر راهمون هستن خبر داشتیم .. اونوقت دیگه هیچ وقت نه مینالیدیم و نه به آسمون و زمین بد و بیراه که چرا این کار نشد .. چرا قبول نشدم .. چرا رتبه ی خوبی نیاوردم ...
----------
خلاصه ... ایشالله همیشه همه موفق باشن ...
---
راستی ممنون از حضوره سبز شما ....

ممنونم
انشالا نصیب همه افرادی که آرزوشون رفتن به خونه خدا هست بشه.
خب دیگه بچه ها هم خیلی برنامه واسه این آزمون چیده بودن و از خیلی تفریح ها گذشته بودن . ناراحت بودنشون طبیعیه
ممنونم شما هم موفق باشید

لیلی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
خدارو شکر ک مجاز شدی
ایشالا مرحله ی بعد رو هم ب سلامتی پشت سر میزاری
ایشالا ک مادرتونم ب سلامتی برن و برگردن
خوشا ب سعادتشون
مواظب خودت باش خانومی

سلام خانومی
اینکه مجاز شدم با خدا بود ولی اینکه قبول شم از دست خدا هم کاری بر نمیاد.
خیلی سیستم خنده داری دارن تا رتبه 21000رو مجاز میکنن بعد پذیرش فقط 50 نفر هست
ممنونم گلم انشالا نصیبتون بشه در لحظه ای که حتی فکرش رو نمیکنید
ممنونم شما هم مراقب خودتون باشید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد