آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

یاد یار...

عصر پنجشنبه و

بویِ حلوای خیرات
یادِ آدم های رفته
طعمِ تلخِ یک فنجان قهوه فوری

عصر پنجشنبه و
اندوهِ آدم ها
اندوهِ رابطه ها

شوری اشک ها...
عصر پنجشنبه و
دوست داشتن هایِ زیاد 

دیشب خوابشو دیدم

 وای خدا

نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://shab-e-barani.mihanblog.com

سلام

میلاو؟!
اسمه؟

نوشته ی زیبایی بود...

خدا رحمتشون کنه...

موفق باشید

سلام
خب میتونه اسم باشه .چرا با تعجب پرسیدید
ممنونم ذهنیتتون زیباست.
خدا همه عزیزان از دست رفته رو مورد رحمت خودش قرار بده و به اطرافیانشون صبر...
ممنونم از حضورتون مرضیه عزیز
موفق باشید

لیلی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام میلاو جان
خوبی شما
خیلی نوشتتون زیباس
واقعا عصرای پنج شنبه خیلی غم داره
خوابتونم خیر باشه ایشالا
مواظب خودتون باشید

سلام لیلی جان
ممنونم خانومی.شما خوب هستید؟
ممنونم خانومی .زیبایی مطلب از درک زیبای شماست
اوهوم خیلی
ممنونم خانومی شما هم مواظب خودتون باشید
و ممنون از حضورتون در آلاچیق
موفق باشید

مرضیه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://shab-e-barani.mihanblog.com

بازم سلام و ممنونم خانومی که بهم لطف داری.

تعجبم واسه این بود که تا حالا نشنیده بودمش خوب!!!

سلام.خواهش میکنم .از بازدید وبلاگتون لذت بردم
میدونم خانومی .
از دیدار دوبارتون خوشحال شدم
موفق باشی

عشق بزرگترین دروغ دنیاست جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.fatemeh72rz.blogfa.com

شیشه های خانه ها را دستور دادند دوجداره باشد ، دیگر وقتی باران می بارد صدایش شنیده نمی شود …
یاد اشکهای بی صدای خودم افتادم !

اوه خدای من...

امیدوارم روزی (در آینده ای نه چندان دور)اشکاتون از سر شوق باشه دوست عزیز
ممنونم از حضورتون
موفق باشید

آرش جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ http://30eeb.blogfa.com

وقتی نگاهتان بر نوشته هام سرانده می شود؛باید هم گفت زیبا می نویسم

سلام
ممنونم شما لطف دارید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد