آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

ساده...

ساده که میشی
همه چیز خوب میشه
خودت
غمت
مشکلت
غصه ات
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی دشمنت

یک آدم ساده که باشی
همیشه تو جیبت شکلات پیدا میشه
همیشه لبخند بر لب داری

آدمهای ساده رو  دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
نستعلیق دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://yadeeyar.blogsky.com/

منم دوستشون دارم.آدمهای ساده رفتارشون ظریفه و این خیلی خوبه

سلام
چه خوب توصیفشون کردی.کاملا باهات موافقم
ممنون از حضورت
موفق باشی

دل بریده ... سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام به دوست قدیمی و ساده ی خودم ..
خوبین شما ...؟
دیگه دور و برای این کلبه سوت و کور ما پیداتون نمیشه میلاو خانوم ....؟
راستش منم همچین زیاد پیش شما نبودم ولی خوب پراکنده میومدم و پست هاتون و روزنوشتای شما رو میخوندم ... عجب تصمیمی گرفتی که این روزنوشتاتون رو اینجوری فصیح و رووون نوشتین .. عالیه ....
راستش با این سبک نوشتن آدم یه حسی بهش دست میده که بعدها پس از چند مدت میبینشون قده یه دنیا بهت امید میدن ...
موفق باشی دوست عزیز ...
----
پذیرا باش از من این تبریک صمیمانه رو به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر (زن) ....
پ ن : اگه مادر شدین که قطعا هنوز ازدواج نکردین .. ایشالله همیشه کانون زندگیتون گرم و با صفا باشه ... مثله این وبلاگ با صفا تون ....

سلام
اول از همه ممنون به خاطر تبریک صمیمانتون و از دعای زیباتون
منم این میلاد رو به شما به خصوص به مادر محترمتون تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال متوالی در کنار ایشون زندگی زیبایی رو سپری کنید
مگه میشه من اونورا پیدام نشه ! اتفاقا منم هرچند روز یکبار سر زدمو اگر پست جدیدی گذاشتین خوندمو لذت بردم

آره کاملا حق با شماست نمیدونید وقتی بعد این همه مدت برگشتمو روز نوشتای یکسال پیشمو خوندم چه حس جالبی داشتم
از اینکه به اینجا سر میزنید خوشحالم
ممنون از حضورتون
موفق باشید

لیلی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام دوس جون
تولد حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها و روز مادر رو تبریک میگم بهت
سادگی منو یاد مامانم میندازه
شاد باشی و پیروز

سلام خانومی
منم این روز زیبا رو به شما تبریک میگم و امیدوارم همیشه زندگی شاد توام با امید رو در کنار مادر عزیزتون پیش رو داشته باشی
ممنونم از حضورتون خانومی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد