آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام

این روزا خیلی خیلی خوب میگذرن از این بابت خوشحالم.هه امروز نمره میانترم MIS اومد نمره اول بودم کلی ذوق کردیم .صبح رفتم شرکت از اونجا بدو بدو رفتم یونی چون باید یه تمرین accessتحویل میدادیم(که البته هنوزم انجامش ندادم و امشب حتما باید درستش کنم تا فردا ایمیلش کنم)

 بعدم کلاس حقوق داشتم نمیدونم چرا نمیتونم فکرمو سر این کلاس متمرکز کنم.بعد از همه اینا با مرضیه و زهرا پیاده رفتیم تا پارک دلمون هوای بازی کرد رفتیم شهر بازی از اونجایی که خیلی وقت نداشتیم فقط رفتیم فان فار سوار شدیم آخه بقیشون هنوز به حد نصاب نرسیده بودن.هم اینکه زهرا با مامانش قرار داشتو منم که دیگه خیلی برام جذابیت ندارن 

 به هر حال سوار شدیم و رفتیم بالا بالاها وای چقدر مشهد از اون بالا قشنگ دیده میشد  بعدشم که راه افتادیم سمت خونه هامون.تو اتوبوسم فرزانه رو دیدم با هم ،هم مسیر شدیم

دیروز هم که موضوع جالبی نداشتم برمیگردیم به یه روز قبلترش نامزدی مجید خیلی خوش گذشت خدای من هردوشون چقدر خوشحال بودن .امیدوارم خوشبخت بشن .یه صحنه فقط داشت گریم میگرفت اونم وقتی که مجید داشت دست عمه رو میبوسید ای کاش باباش زنده بودو تو این جشن شرکت میکرد.خلاصه اینکه کلی خودمونو اون روز خسته کردیم و اومدیم خونه .چه کوتاه و مختصر و مفید بود فکر میکردم الان یه دو سه صفحه ای بنویسم .حس این روزام خوبه همه چی آرومه 

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://quietseashore.blogsky.com

ای جان
همیشه به خوشی
سلام میلاو جان
قشنگ و جالب نوشته بودی
امیدورام همیشه شادبنویسی و نمرات تاپ هم بگیری و همیشه نامبر وان باشی

فدای تو خانومی
خوشحالم بهتری .ممنونم
روزهای شادی رو برات آرزو دارم گلم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد