آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

سلام

امروز کار خاصی انجام ندادم .تا عصر بیشتر پای نت بودم حس درس خوندن که نداشتم نشستم پای نت شعر خوندم و البته هرکار کردم عکسمو تو وبلاگ عوض کنم نشد انگار تعهد داره همین جا بمونه

.فقط مامان اینا رفتن بیرون فربد پیش من موند یه ذرت مکزیکی محشر درست کردم دوتایی خوردیم جزغاله خیلی ذرت دوست داره.دیگه نشستم پای سیستم واسه جمع و جور کردن کارای ارائه درس بهره وریم و روابط صنعتیم تا همین الان.کلا پای سیستم بودم.وای این ترم آخریه خیلی سخت میگذره همشون ارائه گذاشتن .میانترمها هم که دارن اون طرف تر بهم  چشمک میزنن .این یه ماه زودتر تموم شدن ترم هم به خاطر انتخابات دیگه بیشتر موضوعو بهرنجه نمیدونم بغرنجه نمیدونم ... به هر حال قضیه رو سخت تر کرده.الانم که داشتم پاور درست میکردم و با یکی از بچه هام چت دارم 

]چه بارونی گرفته

این بود امروز میلاو

اینم یه عکسی که  تووبگردیام دیدمو خیلی ازش خوشم اومد حس آرومی به آدم میده(البته واسه خالی نبودن عریضه بود)




نظرات 1 + ارسال نظر
meraj دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.boghz.com

سلام من شما را به عنوان الاچیق من لینک کردم در بغض دات کام شما لطف کنید این وب با این ادرس لینک کنید

دکتر موفقیت
www.mfarzi.ir

سلام
ممنون.
لینک شدید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد