آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

وارونه...

دنیا را وارونه میخواهم...


آدمهـــــــا را...


اتفــــــــــاق ها را...


نرسیــــــــدن ها ...نتــــوانستــــــــن ها ...نخــــــــواستـــــــــن ها را نیز


دلم میخواهــــــــــــــــــد...


رویاها از سرو کول هم بالا بروند...


مردمان بخنددند از ته دلــــــــــــ ...


میخواهم هر کسی دست دراز کند و ستاره خودش را بچیند از آن بالا....


میخواهم دیگر سر به تن هیچ غصــــه ای نباشـــــــــــــــد.

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

چه زیبا گفتی میلاو جان

سلام خانومی
ممنون نظر لطفته
موفق باشی

شازده کوچولو یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://yekpesar.blogsky.com


اتفاق ها و رویاها ، همیشه می آیند

دلت اگر بلرزد ، نخواستنها و نتوانستنها می آیند

مردمها ساعتها ، بی دلیل ، به اتفاقات و رویاها میخندند

نه ستاره ها چیدنی هستن نه غصه ها رفتنی

باید ستاره ها را خواست ، باید توانست به غصه ها نه گفت

وبلاگ خوبی داری

دلت اگر بلرزد ، نخواستنها و نتوانستنها می آیند....
چه خوب گفتید.کاملا موافقم
ممنونم نظر لطف شماست
وممنون از حضورتون
روزهاتون شاد ، لحظه هاتون بدور از غصه و ستاره هاتون چیدنی
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد