آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

محبت...


من نمیدانم _و همین درد مرا سخت می آزارد

که چرا انسان .این دانا.این پیغمبر

در تکاپوهایش:چیزی از معجزه آن سو تر 

ره نبرده ست به اعجاز محبت .چه دلیلی دارد؟

چه دلیلی دارد .که هنوز

مهربانی را نشناخته است؟

و نمیداند در یک لبخند.چه شگفتی هایی پنهان است!

من بر آنم که درین دنیا

خوب بودن.به خدا .سهل ترین کارست

ونمیدانم که چرا انسان...

تا این حد .با خوبی بیگانه است.

و همین درد سخت مرا می آزارد!

  

                                  فریدون مشیری

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

یک لبخند گرم زبان بین المللی محبت است..
من عاشق نوشته های فریدون مشیری هستم.ممنون
وب خوب و جالبی داری

ممنونم نازنین عزیز
چه جمله زیبایی بیان کردی
از حضورت خوشحال شدم
موفق باشی

معراج چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.boghz.com

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

ممنونم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد