آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

مامانم

دنیا رو هم برات بخرم ،
موهای سپیــد شـُدت ...

سیاه نمیشه

"حــلالـــم کــن مــــــــادر"

  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://hamedn00.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری . راستی میلاو یعنی چه؟

سلام
سال نو مبارک
ممنونم از تعریفتون.
میلاو یه واژه کاملا فارسیست به معنی شاگرد استاد

ممنون از حضورتون
موفق باشید

مامان عزیز یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

دختر عزیزم
در پیچ و خم موهای سفیدم لذت مادر بودن رو چشیدم
همیشه موفق و موید باشی و از زندگی تو این دنیا بهرمند

ممنونم مامانم .
همیشه بهترینمی
دوسِت دارم
بهترین سالهارو برات آرزو دارم

دریا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

ای جانم
خدا مادرتونو حفظ کنه
اون نظر بالارو مادرتون گذاشت؟
خدا حفظشون کنه از طرف من گونه هاشونو ببوسیدو یه سلام گرم بدید خدمتشون
خدا تمامی مادرهای دنیا رو حفظ کنه
عکس زیبایی بود گلم...

سلام گلم
ممنونم .راستش وقتی داشتم این پست رو منتشر میکردم مامان دید و این جمله رو گفت کلی تو خودم ذوق کردم ازش خواستم نظرشو بگه تا براش به اسم خودش بذارم.

الان هم مامان نظرتونو خوند، هم سلام میرسونن و هم آرزوی خوشبختی دارن

خدا پشت و پناه این فرشته ها باشه.بعد از خدا دلگرمیم مامانه
منم امیدوارم خدا طول عمر با عذت به مادر شما بده وزندگی شادی رو در کنارشون داشته باشی
ممنون از حضورت خانومی
موفق باشی
راستی نگاهت زیباست

دریا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://quietseashore.blogsky.com

quietseashore.blogsky.com is update with a short story


fadaye u azizam
khoda mamne gole u ro ham hefz kone

سلام گلم.
قربونت خانومی.شاد و سرزنده باشی
موفق باشی

معراج چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.boghz.com

راست میگی هر کار کنیم بازم قادر نیستیم کاری کنیم " که مو مادر سیاه بشه"

خسته نباشی

هیچ‌ وقت نمیتونیم تو زندگیمون محبتی بهتر و بی‌پیرایه‌تر از محبت مادرمون پیدا کنیم
ممنون از حضورت
موفق باشی

دریا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

مرسی از حضورت عزیزم

فدات خانومی
از اومدن به وبت خوشحالم میشم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد