آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

بتاب


خدای من
تو مگر ضم حریر احساسی؟
بتاب بر تن من
تاب تاب عباسی

       

مرا دوباره بخوان و دوباره امضا کن 

به دست من بده

این دست های وسواسی
تو
عطرِ حضورِ بهاریِ یاسی
بمان

که تازه بماند همیشه لبخندم


نظرات 2 + ارسال نظر
علی تنها دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://alinazeri.persianblog.ir/

سلام مرسی که سر میزنی به من درسته مدتی نبودم و هنوزم همونجوریم
البته با کلی بیخیالی بیشتر...

سلام
خواهش میکنم.
خوبه...
همین که هستید خوبه.
به هر حال امیدوارم سالی پر از لبخند داشته باشی چون به قول سهراب

زندگی شاید آن لبخندی ست ، که دریغ اش کردیم . . .

موفق باشی

meraj سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.boghz.com

سال نو مبارک ، امیدوارم در سال جدید موفق باشی

سلام
ممنونم.منم امیدوارم تو این سال جدید زندگیت لبریز از لبخند باشه.
ممنون از حضورت
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد