آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

تقدیر بی تقصیر نیست

    چقدر پر میکشد دلم...

     به هوای تو

     انگار تمام پرنده های جهان در قلبم آشیانه کرده اند                       


 


  تقدیم به روان پاک کسی که...

                        خنده هاش هیچوقت فراموشم نمیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.bargepaeizi67.blogfa.com

نمی نویسم که کسی بخواندش ، نمی نویسم که کسی ترحم کند بر من ، فقط می نویسم که شاید کمی آرام شود کودک تنهائی دلم که صدای گریه و ناله اش خسته کرده است مرا

سلام
کاملا درسته(تایید)
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد