آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

تولد نوشت

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت
یلدا همه دوستان مبارک




تولد! تولد!
وایییییییییییییییییی تولدم مبارک
چقدر امروز روز محشریه
امروز به شدت از دیدم ملینا تو شرکت متعجب شدم
وایییییییییییی از همه جالبتر اینکه ملینا و مهری واسم گل خریدن
به جز یک بار که بابا جون واسم گل خریده بود این اولین بار بود گل هدیه میگیرم فوق العاده قشنگ بودن
خدا جون مرسسسییییییی

نظرات 1 + ارسال نظر
Darya جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

یلدات مبارک عزیزم...
تبریک میگ عزیز دلم
تولدتون مبارک خانمی
انشاالله که همیشه موفق باشی عزیزم

سلام دریا جان.ممنونم خانومی.
یلدا گذشته تو هم مبارک
برات آرزوی شادی روز افزون دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد