آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روزهای آخر پاییز...

پاییز داره تموم میشه.واییییییییی فکرشو بکن ! بیست و سه سال و 11 ماه و 26 روز از زندگیم گذشت.اینجایی که هستم ، چیز هایی که دارم،  بیست و سه سال واسشون وقت صرف کردم.واقعا ارزششو داشتن؟

ولی اینجا خودمونیم دم مامان و بابام گرم این همه سال  کنارم بودن که این گذر زمانو نفهمیدم .

دوست داشتن اینا از همه چیز واسم با ارزشتره.خدایا نگهدارشون باش.خداییش ... اصلا کلمه ای ندارم که وصفشون کنم    فقط میتونم بگم ازشون ممنونم.دوسشون دارم

اوه خدای من خیلیا هستن که دوسشون دارم اکرم اعظم .داداشی بچه هاشون دادمادا و تک عروس، ملینا ،مامان و باباش.مرضیه  و زهرا و ندا ومهسا اعظم  , مهری اوه استادام  استاد آسمان ، استاد ابوترابی.......... وایییی چی همه میشن بابت داشتنشون از خدا ممنونم .حیف سعیده اینجا نیست جاش حسابی خالیه

یه یلدای دیگه نزدیکه .شب دوست داشتنیه من.

            

               

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

http://azjensebaranam.blogsky.com
آدرس جدیدمه
یلدات مبارک عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد