آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

تجربه یه دوستی کوتاه بلند...

 

               

این روزها، هر لحظه ام...


در وداع با تو میگذرد..


به یاد سعیده عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
آیناز سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ http://paeize-meh-alood.blogsky.com

همیشه به این جمله فکرمیکنم،هرچند من که ستاره هم نیستم،اما گاهى یه ستاره ى کوچولو و کم نور هم که باشى،بزرگتراش نذارن دیده بشى! وقتى خاموش شى و دیگه نباشى!
بالاخره یه روز یادت میفتن!

درسته، حق با توست.
ممنون از حضورت

basireh یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

mrc

رفت تا دامنش از گردزمین پاک بماند/آسمانی تراز آن بود که در خاک بماند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد