آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

یک ترانه ی تلخ

این روز ها که می گذرد 

یک ترانه ی تلخ 

قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است 

روز هاست که پنبه دیگر فایده ای ندارد

باید باور کنم تنهایم ... 


                        

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام عزیز دریا
خوبی گلم؟
بخدا خیلی ناراحتم
میدونم خیلی از غم از دست دادن دوستتون ناراحتید
درکتون میکنم
نمیدونم چه حسیه
ولی یه حس پر از محبت به دل مهربونتون دارم که دلم نیمخواد اینطور ناراحت باشید...
فقط بدونید که میفهمم شمارو...
تنها نیستید عزیز...
اگرچه عزیزتون نیست ولی هنوز خیلی ها دوستتون دارند...
مثل دریا.............

سلام خانومی.
بازم ازت ممنونم که به اینجا سر میزنی.
ببخش که دیر به دیر میام.دیگه حوصله ای برام نمونده.همینقدرم که دارم کارای روزمره رو انجام میدم هنر میکنم.هرجا ی این شهرو که میرم یادم میاد باهاش اینجا اومدم .یادم میاد چی گفتیمو چی شنیدیم..8سال واسه یه دوستی کم نبود.این که میبینم بهش ایمیل میزنم یا به گوشیش زنگ میزنم کسی جواب نمیده تنهاییمو بیشتر احساس میکنم.نبودنش پیشم حسابی اذیتم میکنه.
اوه ببخشید نمیخواستم غم نامه بنویسم.
پستای جدید این بارت رو هم خوندم.مثل همیشه زیبا بود.
و باز هم از حضورت ممنونم.
موفق باشی

دریا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

درکت میکنم دوست خوبم....
روحشون شاد و غرق در نور...
اسم وستتون زیبا بود.....معناش چی بود؟

دریا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

درکت میکنم دوست خوبم....
روحشون شاد و غرق در نور...
اسم دوستتون زیبا بود.....معناش چی بود؟

میلاو یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

پاسخ به دریای عزیز:
سلام خانوم گل.
از اینکه به اینجا توجه داریو همراهیم میکنی ازت ممنونم.
معنی راشنو یعنی الهه دادگستر..تو بخش نظرات نظراتش هست .عضو ثابت این آلاچیق بود. که البته هنوزم هست.
همیشه و همه جا و همه کآرا موفق باشی دوست خوبم
از لطف بودنت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد