آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

این روزهای سخت...

این روزها میلاو در حال شکستن کمر امتحانات است ! شما چطور؟




بعضی وقتام اینجوری!

اصلا یه وضعی


نظرات 3 + ارسال نظر
راشنو دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://the-apse-of-thought.blogfa.com

موفق باشی رفیق ایشالا شاخ غول امتحانا رو بشکنی!

سلام
رفیق جون خودمون اینا
دعا کن .این روزا که واقعا خسته ام.غول که هیچی با پشه ام نمیتونم در بیوفتم
ممنون از حضور همیشه در صحنه ای که داری
موفق باشی

خودم چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام
حتما عکس اول از قبل از شکستن کمر امتحاناته و عکس دوم بعد از شکستن کمر امتحانات؛ من که دلم ریش میشد به عکس خودم بعد از شکستن امتحانات نگاه کنم

سلام
انشا الله هممون امتحانای زندگی رو با موفقیت پشت سر بذاریم.
فقط یه موضوع افرادی که اینجا میان و نظر می زارن رو کم و بییییییییییییییش میشناسم اما شما رو ...
ممنون میشم خودتون رو معرفی کنید.
موفق باشید .

خودم پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام گفتم که اتفاقی بود؛ اون عکس پشمالو سبزه رو که قبلا داشتید داشتم باهاش با فتوشاب و نرم افزار گیف میکیر کار میکردم که خراب شد و روش سیو شد؛ اومدم دوباره از اینترنت بگیرم که من رو اورد تو وبلاگ شما؛ بعدشم یه دور زدم و اون نظر رو گذاشتم؛ دیدم وب جالبیه زدم تو بوکمارکم؛ فکر نمی کردم برای افراد فرق کنه که چه کسی وارد وبلاگشون بشه؛ الان م مثله اینکه دوس ندارید قریبه اینجا باشه؛ پس مثله همون جوجه ه من رفتم

سلام
چه جالب!
نه خب معمولا کسی که تو وبلاگ چیزی مینویسه خب به اینجا هاشم فکر کرده که هر شخصییتی(غریبه و آشنا) وارد وبش میشه.
فقط یکم برام شک برانگیز شده بود فکر کردم از اطرافیان خودم هستید که به صورت ناشناس نظر میدین.
خوبه که اینطور نیست.
و مطمئنا هم از حضور افراد ناراحت نیستم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد