آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

ولی...

گاهی لال میشود آدم ...

حرف دارد ها ...

ولی

کلمه ندارد!!!

                                     


نظرات 6 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام اینجاس که دیگه باید صحبت رو تماما گذاشت به عهده چشم ها و زبان بدن!...

سلام.
آره پیشنهاد خوبیه

ولــــــــــی......چه جوری آخه؟اینجا! تو وبلاگ!

اینجوری یعنی؟!؟!

خودم یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ق.ظ

ها! من فک کردم کلی میگید!
خب حالام نمیشه از یه چشتون یه عکس بگیرین بعد بذارید اینجا؛

خودم یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

شوخیه!

شوخی؟! چی شوخیه؟

خودم دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام؛
"شوخی" کلمه نا اشناییه یا نوعش؛"که عکس از چشمتون بذارید"؛ راستی عیدتونم پساپس مبارک

سلام.
اوه اوه من دیگه الان هنگ شدم .
عید شما هم مبارک
موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

یا شوخیه شمام شوخیه?

بیخیال خودتونو اذیت نکنید.تو این گرونی و گرما اذیت میشین :دی
موفق باشید

دریا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

زیبا و حقیقته ..................
گاهی بند بند وجود حرف میزنه
اما زبان قاصره.....
و شاید چشمها نیز قاصرن....
سکوت بهترین گوینده خواهد بود.................

سلام دریای عزیز

درسته...و به قول مارگوت بیکل سکوت سرشار از ناگفته هاست و شگفتی‌های به زبان نیامده،
دراین سکوت حقیقت ما نهفته است

ممنون از حضورت
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد