آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

یونی نوشت!

گمشده این نسل اعتماد است نه اعتقاد.

اما افسوس که نه بر اعتماد اعتقادیست

و نه بر اعتقادها اعتماد !      

نظرات 1 + ارسال نظر
خودم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام میدونید دوس داشتم 30، 40 سال پیش به دنیا می اومدم، زمانی که مرداش مرد بودن و زناش زن؛ وقتی که میتونستی با یه تار موی سبیلت تمام دنیا رو قرض بگیری و ... ولی الان مردا شدن زن و زنا شدن مرد(البته جسارت نباشه)؛ واقعا بعضی وقتا پسرایی رو میبینم که بالای 8 قلم... از دنیا سیر میشم میبینم همچین هم جنسای دارم؛ حالا نمی دونم به خاطر عدم اعتقاد اینجوری شدن یا عدم اعتماد و شایدم عدم اعتماد به اعتقاداشون

avarin avarin


پ.ن:البته نه تا اون حد شما دیگه خیــــــــــلی بد بین هستین .اخه هنو هستن بابا ! خوبم در کنار بد خودشو نشون میده

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد