آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

...

سلام 

الان ساعت 2:48  بامداد روز  جمعه اس.حسابی تنهام.- گمونم اسب سفید شاهزاده منو کشتن و باهاش سوسیس درست کردن وگرنه امکان نداشت اینقده دیر کنه

تو این هفته هم اتفای خوب داشتم هم بد.اول بدارو میگم که وقتی به خوبا میرسم کامم شیرین شه.از همه بدتر موضوع حجاب تو دانشکده اس.لامصبای بووووووووووووووووووق مامور واسمون گذاشتن را به را گیر میدن مانتو اله شلوار بله موهات جیمبله.اه اه  حالم ازشون بهم میخوره .یه مانتو تا زانو دارم لیه به اونم گیر داد خاک بر سر! رفتم آموزش دنبال خانوم فاضل (خاک بر سرم فکر میکردم یه آدم منطقی تو این یونی باشه اونه!زهی خیال باطل)به مسئول آموزش میگم خانوم فاضل کی تشریف میارن همشون شروع کردن به هرهر خندیدن .بعد میگن کی دیدی کارمند از کارمند اطلاع داشته باشه برو از اون خانومه که دم در وایساده بپرس کجاس!!!!!!!!!!!!!!عوضیا ! اون پیریه خوب دم در آورده اون از آمارم که اینقد اذیتم کرد اینم از این هفتش.واقعا واسه خودمو دانشجو های مدیریت تاسف خوردم که داریم درس مدیریت . رفتار در سازمانو میخونیم ولی زیر دست همین افراد که اندازه پشه هم شعور ندارن.

خب بریم سراغ اتفاقای خوب، دم پزشکی گرم .(استاد ریاضیو میگم)حسابی داره دست بالا نمره میده واحتمال نمره بد آوردن منو خیلی کم کرد.حسابرسی هم از 10 شدم 9/5

فردا هم مهمون داریم دوست محمد با خانومشو  خونوادش واسه ناهار میان.

این هفته واسه مرضیه هم خوب نبود.حالشو درک میکنم  شاید ناخواسته اس ولی...خب مرضی هم حساسه باید بیشتر دقت کنه.

چندتا از بچه ها  یه جورایی اخلاقاشون بد شده.حسابی سر نمره به  کل کل افتادن.حالا فکر میکنن تو این جامعه نمره چقد مگه ارزش داره!!!!!!!!!!

بد جوری منفی باف شدم قبول دارم ولی حسابیم این چن وقته با اعصابم ور رفتن .بیشتر از همه اون گیر دادنه تو یونی اذیتم میکنه.بیییییییییییییییییا به زور میخوان مسلمونت کنن.خب بابا به شما چه!من میگم چرا چارقدتو مثل بیبی کورا میبندی که حالا تو به من گیر میدی در حالی که واقعا جای گیر نداشت.هه یه جا کم آورد میخواس به جورابم گیر بده شروع کرد که بگه جورابم که نداری به پاها نیگا کرد گفت جورام که ندارییییییییی که داری.خدا شفاشون بده.یکمم به من پول میگن پول چرک کف دسته بدبختی اینجاس دستای ما آنتی باکتریاله

اینم یه متن محض خنده 

حتی مزخرف ترین چیزهای ممکن بعدها به خاطره های شیرین تبدیل میشن 
مثلا صدای مودم دایل آپ موقع کانکت شدن

اینو به شدت قبول دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد