آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

آرزو !!

از هیچ کار بچگیم پشیمون نیستم ، جز اینکه آرزو داشتم بزرگ شم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ق.ظ

کاشکی اون موقع مرغ امین بالای سرمون نبود؛

هــــــی وای من!

آخ اگه من اون مرغو ببینم خودم سوخاریش میکنم.از بس بی محله والا!!!
ولی خب دیگه متاسفانه این مرغیه که دقیقا این جورجاها خودشو نشون میده!
ممنون از لطف حضورت
موفق باشی

آلاچیق من دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ق.ظ

من که همچین آرزویی نداشتم :|

!!!!!!!! آلاچیق من!!!!!!!!!
افراد متفاوتند و مسلما آرزوها هم متفاوت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد