آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

شب آرزوها

 

                               


آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را میخواهد و به لبخند تو از خویش رها میگردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت میخواهد..

اگه اتفاقی گذرتون به اینجا افتاد واسه منم دعا کنین :)

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ

سلام برعکس گذرم اتفاقی افتاد؛ حیف که الان سر صبحه و این شب زیبا تموم شد ولی بازم براتون ارزوی موفقیت و شادکامی دارم؛ راستی وبلاگ قشنگی دارید؛ سعی میکنم بیشتر سر بزنم؛ این رمز دارام برام جالب بود فک کنم خاطرات روزانه و هفتگی باشه؛ تا حالا دفتر خاطرات اینجوری ندیده بودم؛ منم التماس دعا

سلام
اشکال نداره هر وقت گذرتون خورد حتی شده اتفاقی واسم دعا کنین.هر زمان از 25 ساعت روز حتی اگه شده در 32ومین روز ماه.
از لحاظ وبلاگم لطف نظرتونو میرسونه.
خوشحال میشم بازم به این آلاچیق سر بزنید در ضمن من اول دعامو پیشکش کرده بودم بازم ممنون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد