آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

اصلا من میرم :دی

       

                      

نظرات 8 + ارسال نظر
خودم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ق.ظ

کجا با این عجله؛ بودی حالا؛ لااقل تا اخر سر شماری واستا خب؛ ای بابا؛

سلام
خنده ام از ته دل !
یادگاری زیبایی بود .حسابی خندیدم.
ممنون که سر زدید.
موفق باشید

مرضیه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام میلاو جون
اصرار نکن ای لره وانیسه

اوهو مرضیه خانومو!
سلام دوست جون خوش اومدی.ای بابا ابرو کمون !چشم عسلی! اینجا شوخی شهرستانی نداشتیما!همه جای ایران سرای من است.
حالا اگه اصرار کنی شاید وایسم .اصرا کن !اصرار کن!.باشه حالا دیگه چون اصرار میکنی و واسم عزیزی باشه.ولی خیلی بهم دل نبند یه دفعه میبینی رفتم بعد به قول زهرا میری معتاد میشی شیشه میکشی
ممنون اومدی
موفق باشی

راشنو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://the-apse-of-thought.blogfa.com/http://

درم پشت سرت ببند سوز میه

ها! در! بووم! شیب! سوز!

از دست تو !منم دیگه دارم شیرین میزنم

خودم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

هه؛ هیچی دیگه تو سرشماری فقط شما کم بودی

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

راستی تولدتم مبارک؛ الان 23 سال و 11 ماه و 28 روزته؛ خخخخ

بابا اوووووووووووووووه چه عجب شمارو دوباره دیدیم یعنی واقعا همه جوجه هارو تو این مدت شمردی!!!!!!!!!!!
ممنون اولین پیام تبریک وبلاگی بودی ((((شما))))) که هنوزم گمنام به سر میبرید.
بازم ممنون از حضورتون
موفق باشید

خودم پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام مجدد؛یعنی تا حالا نشده (((( شما)))) به جایی سر بزنید که نشناسید ولی ازش خوشتون بیاد?
تازه مگه شما همه کسایه که میان اینجارو میشناسید?( البته باید برای مثال زدن به نظرات سایر پستا برم)؛

با تجدید سلام
در جواب خط آخر باید بگم آره ! کماااا بییییییییییییییییییییییییش میشناسم.
الا یه نفر که مطمئنه خودشه
بابا اصلا شما راحت باش .من پرچم دار پرچم سفید..

موفق باشید

خودم یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام؛ بابا من جز اون کمابیشم؛ و متوجه اون قسمت بعدی جملتون نشدم؛

با مشروطی ! سلام

اگر منظور شما از قسمت بعدی جملم ((الا یه نفر که مطمئنه خودشه)) این قسمته ...باید بگم منظورم شخص شخیص خودتونه که مطمئن هستید خودتون هستید و احیانا شخص ثالث یا مثلا عمه یا عموتون نیستید.
و اگر هم نقطه نامفهوم جملاتم این قسمت باشد ((بابا اصلا شما راحت باش .من پرچم دار پرچم سفید..)) یعنی پدر جان ! هرجور شما راحتی، من تسلیم
موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام؛ ببخشید امکانش هست زیر ارشد صحبت کنییییید? بامشروطی سلام یعنی چی? و مرسی بابت اینکه روشنم فرمودید که خودمم؛
خب خدارو شکر همه چی به خیری و خوشی و بدون خون ریزی تموم شد و صلح و صفا بر قرار شد؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد