آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

ای بابا دیگه حسو حاله نوشتنم نداریم.دیروز یه امتحان ریاضی افتضاحی دادم .برگه خالی!!!!!!!!!!اخ جون واسه اردو تهران ثبت نام کردم سه روزه واسه نمایشگاه کتاب تهران.از 13 اردیبهشت تا 15خدا کنه پر نشه وگرنه قرعه کشی میکنن.امروز دستم تو دانشگاه با ابجوش سوخت.با مرضیه رفتیم پماد گرفتیم زدم بهتر شد.وای تولد ندا شنبه اس هنوز هیچی کادو واسش نگرفتیم امروز رفتیم راهنمایی از اونجام پاساژگوهرشاد ولی هیچی پیدا نکردیم.با سعیده قرار گذاشتم ساعت 6 رفتیم پاساژ ابریشم اونجام چیزی پیدا نکردیم فقط منو سعیده عینک دار شدیم.عینکش قشنگه خوشم اومد ولی فاتحه چشمو میخونه.خب قسمت قشنگ امروزم اینکه سعیده کادو تولدمو امروز آورد یه جعبه جواهرات بود.خیلی نازه. وای باز نماز نخون شدم.خدایا ولم نکن.خواهش میکنم.خدایا یه هدف حسابی واسم جور کن.تا اینقد از سر روزمرگی زندگی نکنم.ممنونت میشم.یه نکته یکم غمناک.من واسه ابی اسمونی نظر گذاشتم ولی بها نداد یکی دیگه گذاشته جواب درست حسابی واسش فرستاده.منم دیگه واسش نظر نمیذارم تا خودش دوباره بگه.

واسه امشب بسه خوابم میاد.به قول چتیا fln :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد