آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

نامه

 

چقدردلم میخواهد نامه بنویسم.
کاغذ و قلم و تمبرهست،پاکت هم؛
و ... یه عالمه حرف!
-کاش ; کسى... جایى ... منتظرم بود!!!
هرچند...
 بیخیال اصلا...
 حرف هایی بین من و دنیا هست

که بین من و دنیا باقی بمونه بهتره

نظرات 2 + ارسال نظر
راشنو پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

به امتحانش میارزه! دلت آروم میشه سنگ مفت گنجشک مفت

تو چغک منییییمن از هشت سال پیش روت حساب وا کردم

هــــــی وای من..........!
ممنون دوست جون.
موفق باشی

لیلی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام خانومی
خوبی؟
وبلاگت خیلی خوشگله واقعا
مطالبی هم ک نوشتی مخصوصا دس نوشته هات خوندنی بودن
اکثر پستاتو تا اینجا خوندم
اون پست مربوط ب دوستت رو ک از دستش دادی رو هم خوندمو هنوزم دارم گریه میکنم
اومدم تو آخرین پست برات نظر بزارم دیدم ک اسم دوستت هم اینجاس
گریم بیشتر شد...
امیدوارم روحشون شاد باشه
موفق باشی و ایام ب کام
ی فاتحه هم براشون میخونم

سلام مهربون
لطف دارید شما.زیبایی نوشته ها از درک زیبای خودته خانومی.
اوه خدای من! از اینکه با نوشته ها باعث اشک ریختنت شدم عذر میخوام.
ممنونم روح رفتگان شما هم شاد .و خدا عمری با عذت به خودتونو اطرافیانتون عطا کنه.
آره رفتنش خیلی دردناک بود ،خودم که هنوز باورم نمیشه از پیشم رفته
به هر حال واقعا از حضور گرمت ممنون.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد