آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

واااایییییی چقد زود روزا میگذره خدای من.هردفعه میشینم پای سیستم میبینم باید یه سلام به میلاو بدم.

خب سلام.

امروز با  یه تصمیم در حال انجام اومدم میخوام دوباره نماز خوندنو شروع کنم.یه حسی حسابی داره منو بسوی خودش میکشه.امیدوارم درست حسش کرده باشم.امروز مرضیه اومد اینجا باهم رفتیم نون سنگک گرفتیم اومدیم خونه یه صبحونه خوردیمو یکم حرف زدیم مثلا درسم خوندیم.خب چیکار کنم از ریاضی خوشم نمیاد نمیتونم تحملش کنم.داره 4شنبه نزدیک میشه و من..باهم ناهار خوردیم این فربد نیم وجبیم مارو ول نمیکرد هی خودشو میچسبوند بهم میگف خاله جون ایشینم.خاله جون غذا هه غذارو هم با من شریک شد.با مرضیه نشستیم عکسا و فیلمای ترم اولو نگاه کردیم اخ چقد چسبید نگا کردنشون.دیگه 5:20 شد مرضیه خواست بره خونشون حاضر شدم تا ایسگا باهم پیاده رفتیم.نم نم بارونم میومد تو مسیر میخواستم بگم بارونم خوبه ها ولی یه دفعه یادم اومد نه وقتی بارون میاد موهای من وززززززز میشه.با مرضی از بارون صحبت کردیم گفت ببین دل آسمونم گرفته.گفتم نه بابا اینا اشک شوقه گفت نه وقتی دل همه آدما گرفته باشه دل آسمونم میگیره ببین یا میاد یا نمیاد. از این طرز فکرش فهمیدم حسابی دلش گرفته .وقتی ازش جدا شدم با خودم فکر میکردم که من بارونو دوست دارم یا نه .تا خونه اتفاقا وقتی بارون شدیدتر شد خونه بودم فربدو بغل کردم بردمش زیر بارون هه اخی الهی بگردم از اینکه از آسمون روش آب پاشیده میشد میترسید گفت بریم عزیز.اوردمش تو داشتم وبلاگ گردی میکردم تو بلاگ اسکای بودم تو وبلاگای بروز شده یه زندگی خوبو دیدم بهش سر زدم دیدم یه مطلب گذاشته درمورد بارون واینکه گفته دوستان بیاین درمورد بارون تبادل نظر کنیم.جالب بود..اکرمم عصری یه بستنی شاد خریده بود خوردیم اخ جون دارم باز چاق میشم.با ملینام حرفیدم راستی.اخ دلم واسه اونم تنگ شذه.قراره اگه خدا بخواد باز از 5شنبه باهم بریم پارک واسه ورزش.

اخی فقط یه ضد حالم امشب داشتم مرضیه اس داد که پسر عمش تصادف کرده تو کماس که نامزدم داره.خدایا خودت شفاش بده.من فهمیدم داغدار بودن چقد بده خدایا داغدارشون نکن خواهش میکنم.

این بود امروز من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد