آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

روز نوشت...

یه سلام دیگه.امروزم خدارو شکر خوب بود .صبح که پاشدم واییییی هه خواب موندم نمیدونم چرا گوشیم زنگش خاموش شده بود.اخ اخ با مرضیه قرار قرار داشتم امروز ریاضی کار کنیم.بعد بریم سر کلاس.خب خواب که موندم اس دادم به مرضیه میشه امروز زود نریم جواب داد من تو ایسگام و منم مجبور شدم برم وقتی مرضیه گفت کجایی گفتم تو شرمندگی شماولی دیگه تو اتوبوس بودم.وای چقد امروز هوا خوب بودو منو از خوندن ریاضی دور میکرد. هه امروز واسه مرضیه کادو خریده بودیم ولی خودش نمیدونست با هزارتا دوزو کلک هی این بچرو میپیچوندم دوباره از کنارم سر در میاورد.بالاخره مهسا اعظم که کلاسشون تموم شده بود تو سلف منتظر ما موندن تا ما بریم سر کلاس سیاستهای پولی و مالی یه حضور بزنیمو بعدم کلاسو بپیچونیم.هه وسط  کلاس زهرا گفت بچه ها بریم بریم مرضیه میگفت نه ! دیگه همینجوری راضی شد ولی خیلی از دستمون عصبانی بود جات خالی میلاو از استاد اجازه گرفتیم و رفتیم کوهسنگی اونجا  کادو مرضیه رو دادیم و منو مرضیه رفتیم بستنی فالوده گرفتیم اومدیم خوردیم خیلی چسبید.بعد دیگه .ندا و اعظم رفتن منو مرضیه و زهرا موندیم یکم هوا بخوریم رفتیم رو کوه یکم عکس گرفتیموبرگشتیم زهرا به سمت خونشون منو مرضیه رفتیم دانشگاه که ریاضییییییییی بخونیم.اولین مترو سواریمم کردم خوب بود کلی با مرضیه خندیدیم همین که از هر ایسگاه راه میوفتادیم تو گوش مرضیه میگفتم برای سلامتی اقای راننده صلوات مرضی میخندیدو میگفت منو نخندون.رفتیم دانشگاه.ناهارو خوردیمو اوووووووووف بعد ناهارم که یه استراحت میچسبه رفتیم نماز خونه نماز خونه رفتن همانا و لمیدن همانا ریاضی نخوندم هماناتر.ههههههههههههدیگه خسته ترو بیحالتر از این حرفا بودم که ریاضی بخونم.تصمیم گرفتیم برگردیم خونه هامون ولی باز با پیاده روی تا پارک.به ایسگاه که رسیدیم از هم جدا شدیم.به اقاجانی زنگیدمو در مورد شروع موسیقی باهاش صحبت کردمو قرار شد بعد امتحانا م با خیال راحت تری برم کلاساشو شرکت کنم.بعدم رسیدم خونه و ...کارای روزمره تا الان.این بود امروز من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد