آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

آنم آرزوست

زین همرهان سُست عناصر دلـــم گرفــت           شیـــر خـدا و رستم دستانم آرزوست

جانـم ملــول گشت زِ فرعــون و ظلــــم او               آن نور روی موسیِ عَمرانم آرزوسـت

زین خَلقِ پُرشکایتِ گریــان، شدم مَلــــول          آن های هوی و نعره ی مستانم آرزوست

گــویاتَر ام زِ بلبــل، امّــا زِ رَشـــکِ عــــام              مُهــــر است بر دهانم و اَفغانم آرزوست

دی شیــخ با چراغ هَمــی گشت گرد شهـر          کز دیــو و دَد ملــولم و انسـانم آرزوست

گفتنـــد یافـت مــی نشود، جسـته ایم مـــا       گفت آن که یافت می نشود، آنم آرزوست

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
ممنون که سر زدید.
ولی متاسفانه این رمز دارا روز نوشت از روزای خودمه.که به درد کسی نمیخوره .
بازم ممنون که به اینجا اومدید
موفق باشید

ستاره سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ق.ظ http://SSETARE.BLOGSKY.COM

شما مجازید درباره تک تک اسکیسام نظر بدید
اما ما انگار مجاز به خوندن روزانه های شما نیستیم
اینجوری لذتی نداره،خو ادم دچار چندتاحس بدمیشه
مهمترینش اینکه حس میکنی اینجا جای تو نیست
مرسی که بهم سر زدید
خوشحال میشم اگرمجاز بخوندنتون بشم

سلام ستاره جان
ببخشید.واقعا عذر خواهی میکنم.ولی یه جورایی تو رمز دارام کارایی که کردمو تجزیه تحلیل میکنم.اگه از کسی ناراحتم اونجا از خجالتش در میام.کلا جای چندان خوندنیی نیست.
اگه جات اینجا نبود که دعوت نمیکردم.خوشحال شدم بهم سر زدی خانومی
موفق باشی

راشنو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

هه ! نامرد رمزشو به منم که 8ساله دوستیم نمیده!

میلاو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام بر راشنو مرد!
ای بابا به این زودی 8 سال گذشت .واقعا ببین من چه دوستی بودم که تو 8 سال کنارم بودی !!!! یا تو خوب بودی یا من... یا بازم خود منپزینه سوم صحیح است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد