آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

سهراب!

سهراب ؛ قایق دیگر جوابگو نیست... کشتی باید ساخت.. اینجا مثل من

 تنها زیاد است!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
راشنو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

اینجا همه تنهان حتی اگه کلی آدم کنارت باشه

سلام راشنو عزیز
اخه میدونی اینجا زمینه رسم آدم هاش عجیبه !
اینجا گم که مى شی ، به جاى اینکه دنبالت بگردن فراموشت مى کنن واسه اینه که ادما تنها میشن
بیخیال بیا بخندیم.
در ضمن پس من اینجا چیم سیر داغ!

موندم بگم موفق باشی؟ اخه خیلی بی ر بط میشه

اینجام بیخیال.موفق باشی

راشنو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http:////the-apse-of-thought.blogfa.com/

اوا دخترکم توکه جای خود داری
آره بیخیال......سوت بزنیم و شاد باشیم

میلاو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد