آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

سال نو مبارک

بوی عیدی بوی توت بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ نو
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ 

با اینا زمستونو سر می ‌کنم
با اینا خستگی ‌مو در می ‌کنم 

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده‌ لای کتاب 

با اینا زمستونو سر می ‌کنم
با اینا خستگی مو در می ‌کنم 

فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیاه
شوق یک خیز بلند از روی بته ‌های نور
برق کفش جفت‌شده تو گنجه‌ها 

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی ‌مو در می‌کنم 

عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب 

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌ مو در می‌کنم 

بوی باغچه بوی حوض عطر خوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی هوس یه آب ‌تنی 

                                            با اینا زمستونو سر می‌کنم
                                           با اینا خستگی ‌مو در می‌کنم  






نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک میگم زندگی شادی در کنار خانوده داشته باشید انشاا..مرسی بابت همه ی لطفی که داشتید

سلام.
مرسی، منم این عید باستانی رو به شما تبریک میگم و امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
موفق باشید

مرضیه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام
برای بار نه حسابش از دستم رفته سال نو رو بهت تبریک میگم
میبینم که خوب دوستتو شناختی ممنون از اینکه دوست داشتنی ترین آهنگمو واسم گذاشتی

اووووپپپپسسسسسسسسسسسس
ببین کی اینجاس.سلام.سال نو تو هم مبارک
خواهش میشود این وبلاگ متعلق به خود شماس.
خب دیگه love بسه!
راستی سفره هفت سینو داشتی؟ کار دست آبجیته
ممنون که به اینجا سر زدی.خیلی خوشحالم کردی

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد