آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..
آلاچیق من

آلاچیق من

دستت را بیاور ..دست بدهیم به رسم کودکی،مردانه و زنانه اش را بی خیال،قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم..

خدا از آسمون میاد؟

                      

  گاهی دلم میخواد...
وقتی بغض میکنم،خدا از آسمون به زمین بیاد...!!
اشکامو پاک کنه...دستمو بگیره و بگه:اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!!
بــیـــا بــــــریــــــــم پیش خودم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام میلاو جون
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند
در گذشت شوهر عمه گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده . برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

میلاو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام مرضیه جان.ممنون
من تا این حد ادبی نمیتونم صحبت کنم.فقط میتونم بگم واقعا ازت ممنونم امیدوارم تو شادیات شرکت داشته باشمو جبران کنم
موفق باشی خانومی

دریا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

زیبا بود
حرفی از عمق وجود
موفق باشید

سلام
این زیبایی از درک زیبای خودته .هرچند امیدوارم هیچ وقت تا این حد به این نقطه از مفهوم مطلب نرسی.ممنون از نظرت
شما هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد